Lördag!

Tjoo!
Idag rär det så fint väder, var innan iaf, men det börjar bli lite mulet nu. Hoppas att det inte börjar regna bara.
Igårkväll kollade vi på film, Flood hette den, den var rätt så bra.
Idag har jag bara varit hos hästarna och gjort vid, tänkte köra lite motorcykel, men måste sätta i batteriet först, vilket jag inte vill göra helt själv... Men det börjar antagligen ändå att regna sen :( Ja ja, får väl ta det en annan dag. Längtar bara så mkt till man kan ut med hojen igen.
Ikväll ska vi till Glimåkra till några vi känner, sen ska jag väl hem till Håkan efter det tror jag.
Ha de bra!
image11

Kommentarer
Postat av: Rainholdsson

Hej Hopp

Gött att du har funderat på att plocka fram hojjen igen, var själv ute ett par rundor denna veckan :-D, verkligen nice. Hoppas du uppgraderar lappen denna sässongen så du kan racea lite mellan iaf
Ha de så bra...o gasa med förstånd :=)

2008-03-08 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0