Duktig

Ja, jag känner mej duktig idag. Jag har varit i skolan, sen var jag i stallet och lämnade lite grejer, smörjde min ena sadel och båda tränsen. Har tvättat det gamla fleecetäcket nu, köpte ett nytt (med döskallar på) i fredes, men e alltid bra att ha något extra ju. Sen slängde jag in mitt supersmutsiga regntäcke me, oj va vattnet va brunt, hehe... Men nu e täcket iaf lite renare, får se om jag kan inpregnera det imorrn, får väl göra de på altanen :P
Sen imorrn ska jag flytta Butterfly me, får se vem som vill följa me, kan köra själv o så, men vill ändå att någon e me lixom.
Gjorde nyss en inlämningsuppgift till företagsekonomin, tycker faktist att det är ganska kul, tur det för jag ska läsa B-kursen också sen. Nu måste jag läsa igenom en engelsk novell till imorrn, sen ska jag nog sova. Lång sovmorron imorrn me, börjar klockan ett, men slutar dock inte förrän fyra, men det är bara 1h engelska och 2h bild, så de e inte så farligt ju :)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0