Ett stycke lista för skojs skull =)

Vad blir ditt namn baklänges: Adi

Har du gjort en snöängel i år: Nej.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus: Tror jag bara legat på uppvaket typ när jag hade opererat ögat.

Platt eller lockigt hår: Lockigt :-/

Vad gör du när det regnar: Sitter vid datorn, läser kollar på film...

Har en dröm gått i uppfyllese: Jajemän

Vad har du för startsida på internet: justid.blogg.se  :$

Vem ringde du senast: Pappsen

Tycker du att sengångare är söta: Nope

Har du haft vattekoppor: Japp

Har du någon gång testat karate: Nej

Vilken mobilsingnal har du: En låt från filmen Torkel i knipa =)

Första sporten du gick på: Fotboll tror jag, usch!

Vad längtar du mest till just nu: Hmm... jullovet kanske, haha!

Hur gammal har du tänkt bli: ja, över 70 iaf. Inte lönt att dö nu när skolan snart är klar och sen måste man ju få ta ut en del av pensionen, annars är det väl inte lönt att jobba typ, hehe...

Kan du gå ner i spagat: nej...

Höga eller låga strumpor: Ehm? Båda kanske

Vad är du mest rädd för i hela världen: Stora äckliga fåglar typ, lr jag vet inte, hehe...

Har du varit kär i en kändis: Kanske lite i Fronda :$ hehe...

Läser du på baksidan av mjölkpaketen: Aldrig

Röd,grön,blå eller gul mjölk: Blå i så fall, men vi köper ingen sån mjölk...

Vad har du för färg på ditt påslakan: Vitt med får på =)

Vad ska du döpa dina barn till: Vill inte ha barn men skulle jag få en flicka skulle hon heta Roxana.  (min framtida hund ska heta det, lr Roxy)

Sol eller snö: Sol

Är du mörkrädd: inte så värst

Riktig gran eller plastgran: Riktig

Tänt eller släckt när du ska sova: släckt, mörkt ska de va

Godaste drickan till frukost: O´boy

Senaste lästa bok: Gossip Girl - Ingen gör det bättre


Håller på att läsa; Gossip Girl - Fiender i vått och torrt

Vem kramade du senast: Blesse =)

Duscha eller bada: Duscha

Kan du ditt mobilnr utantill: Ja

Har du tråkigt: Ibland

Hur tar du dej till skolan: Går.

Vilken färg har din jacka: Svart

Är du höjdrädd: Ja

Vad var det senaste som fick dej att skratta: En ful tröja på Åhlens tror jag, hihihi...

Vad ska du göra nu: Ta det lugnt en stund, sen duscha.


Kommentarer
Postat av: Elina

HAHAHAH tyckte du inte att tröjan på åhlens va fin!?!;) såg lite ut som en pippitröja faktisktxD

2008-10-31 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0