Helgen

I fredes var jag i Ullared med mamma, Linette och Petra. Köpte täcke till Butterfly, webcam, mus och headset och lite annat skit såklart. När vi kom hem hade jag skitont i benen, aj aj aj... Men till lörda hade de gått över. Gick upp i hyfsad til i lördes me, kl 10, inte illa av mej :P Va hos hästarna och så och på kvällen va jag på fest, va kul, men va så satans trött, haha.
Idag har jag inte gjort någonting typ, bara tagit det lungt :) Läste lite till databashanteringen, men har en liten paus nu, ska fortsätta läsa snart... drygt...
Förhoppningsvis kan jag flytta Butterfly på typ tisdag, ska bli skönt att ha henne i Sibbhult, haha, saknar alltid de efter sommaren och efter vintern är det alltid lika skönt att släppa dom på bete :P
Nej får plugga lite nu, ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0