Hello!

Ja, va några dagar jag skrev sen, har inte varit vid datorn alls i helgen faktist. I helgen har jag inte gjort så jättemkt, hälsat på lite folk och sådär. I fredes var jag och mamma på IKEA, köpte gardiner, vaser och ljus, det mesta i lila, skitfint, så igår hjälpte mamma mig med gardinerna och så putsade jag fönster och torkade av där och så, tjusigt blev det iaf :) Just de. I lördes var jag och Ronnie i stan, köpte örhänge, hårnålar, kajal och conceler, sen käkade vi på Graffiti me och på kvällen var Vici här och hälsade på :)
Idag var hovslagaren här och skodde min och syrrans hästar och så, kom hem för en stund sen och har bara ätit nu. Snart ska jag städa lite på mitt rum, damma, dammsuga och plocka iordning det sista och sådär.
Ha det bra!


Bild: IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0