Lite rensning

Har precis rensat lite bland byxorna i min garderob. Började med att jag inte hittade mina mysbyxor direkt, sen när jag väl börjat vika byxorna lite snyggt och så så kunde jag lika gärna rensa lite. Lite mer plats och mer ordning, hade jeans som jag glömt jag hade och tycker inte att jag har så många, hehe... Jaja...
Innan jag rensade i garderoben så duschade jag, köpte en kropps peeling i ullared när vi va där som jag använde idag, den luktar jättegott och huden blir så mjuk och len, me like =)
Nu ska jag kolla lite på nätet sen ska jag nog läsa lite i min Cosmo eller börja läsa en ny Gossip Girl bok, läste ut den jag höll på med igår och ska börja på den åttonde boken i serien.
Just de! Kom precis på att jag inte kollat på veckans avsnitt av Andra avenyn, så självklart måste jag kolla på de me!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0