Pissväder!

Har precis ätit och nu vet jag inte alls vad jag ska göra, får se om jag orkar göra lite företagsekonomi snart... Eller så kollar jag på en film eller Simpsons. Blir nog Simpsons för de e ju inte kul att kolla på film själv ;)
Känns som fredag idag tycker jag, antagligen för att jag varit ledig hela dagen.. =) Jag har det ganska bra ibland, haha!

Ni glömmer väl inte att bli medlemmar på Gratismakeup och Gratiskläder som jag skrev om innan, kan lägga in länkarna igen. Gratiskläder hittar ni här och Gratismakeup här. Blir ni medlemmar genom dessa länkar blir ni värvade av mig (då blir jag glad) och det ni kan göra på dessa sidor är att samla poäng och sen få presentkort. På Gratiskläder får man presentkort på H&M och Gina Tricot och på Gratismakeup på Kicks! Och det är helt gratis!

Ciao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0