Tupperware

Hallå!
Måndag igen, nu skolvecka, men en kort sån, skönt. Imorgon har jag företagsekonomi i två timmar och sen databashantering i en timme. Ska kolla med syon om jag kan ta bort databasen, tycker att det är jättesvårt, fattar knappt någonting :-/ Iaf, på onsdag ska jag bara ha bild i två timmar på eftermiddagen, ska inte ha någon engelska och på torsdag är jag ledig p.g.a. gymnasiemässan :) Tycker att det är en lagom skolvecka, eller vad säger ni? ;)
Idag har jag varit i skolan då och sen var jag i stallet och så har jag smörjt min andra sadel så nu är båda sadlarna smörjda, det behövdes, haha.
Ikväll ska jag till min lilla storasyster på tupperwareparty, brukar inte köpa något, men de brukar va gott me fikan och så, så de hoppas jag hon har nu, hehehehe....
Nej, nu har jag väl inget mer att skryta om ;P Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0