Arg

Orka hålla på så? Orkar inte bry mej längre...

Har legat hemma hela dagen, har ont i halsen och tror jag håller på att få feber också :( Blir väl till att stanna hemma imorrn me tror jag, men får se...  Har kollat på två filmer idag, Hälsoresan och The Dukes of Hazzard :)
Har typ hela helgen planerad nu, på fredag ska jag kolla på film me Ronnie, han tycker att jag ska se American History X, så vi ska glo på den då. På lörda e de typ kräftskiva tror jag de va hos min farmor och på sönda ska jag kolla på bio. Och så ska vi antagligen hämta hö och spån och kanske flytta Butterfly me och så hade jag tänkt ut och rida, så jag har nog att göra :)
Nej nu ska jag sova snart, ska läsa lite först iaf och borsta tänderna såklart.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0