Fredag kväll

Ja, då är det fredag och jag har inte gjort speciellt mkt idag. Va med mamma och pappa i stan och så, köpte inlägg till skorna så jag kan gå på sönda, imorrn kväll hade också varit jobbig efter en halvtimme typ, men nu ska det förhoppningsvis gå bra :)
Vad ska man göra hela kvällen? Har ingen aning... Får väl gå och äta min Kiddevipp som vi köpte i stan, kanske kränger båda, men de gör nog inte så mkt med tanke på att jag nog har gått ner typ ett kg på två veckor lr ngt. Tror jag har de iaf o de e ju inte fy skam :P
Längtar till imorrn, kommer nog bli kul. Ska ha min korta svart tubklänning och mörkgrå tights och mina nya pumps, tjusigt värre, hihi...
Bara en fråga kvar: Var är förfesten?? Slutar kanske me att jag sitter hemma själv och dricker eller något, inte kul :P
Ja ja, ska väl gå och äta en kiddevipp nu om jag orkar, vet inte om jag är sugen... Haha, illa illa.
Ha en bra kväll. Bye bye!



Min fina tubklänning


Miss Sixty


Såhär sexig va jag innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0