Bra schema =)

Idag blev det klart vilka kurser jag ska läsa. Det blir engelska B, bild och form fördjupning och företagsekonomi som jag hade förra terminen med, det som är nytt är webdesign, mental träning och information och layout på flex. Anledningen till att information och layout blir på flex är att den krockar med företagsekonomin annars, alla 3 timmarna med... Men den kursen ska nog inte vara så svår, så det ska nog funka.

I fredags var jag i ridhuset och red, var första gången Butterfly var där, men det gick rätt bra. I måndags var vi där igen och då gick det jättebra, hon var mer avslappnad och fattade galoppen direkt och så, första gången var det inte lika bra, men det var för att hon var lite spänd tror jag. Övade lite på höger och vänster galopp och det gick bra, hon tog bara fel någon gång och vi har inte direkt tränat på det innan, inte lika lätt att göra det i skogen... Sen hoppade vi ett litet hinder, det gick väl sådär, haha. Var jättelängesen vi hoppade, för vi rider bara i skogen annars. Men mer hoppning kommer det att bli, jag tycker det är kul =)

Nu ska jag duscha, packa och leta upp mitt skidställ, vi åker ju på lördag =)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0