Måndag

Hallo!
Sitter och väntar på att en ska komma med ett paket, sen ska jag till stallet.
Är ledig idag, hade ju nationellt prov i fredes, så då blev vi lediga från engelska idag =)
När jag varit i stallet så ska jag se om jag lyckas lägga ut min hemsida på internet och kanske göra något litet skolgrej till om jag orkar. Efter det hade jag tänkt göra en kladdkaka, hoppas vi har alla ingredienser hemma bara, annars får jag vänta till mamma slutar.
Nu kom paketet, skulle skriva på på en maskinaktig grej, det var inte det lättaste, hehe. Det var en väska och laddare som pappa beställt till GPS:en, tyckte att det var lite roligt att det stod Herr innan pappas namn :P

Jaja, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0