Trött

Hejsan!
Idag köpte vi då de där stolarna, idag gick det bra att köpa de styckvis... men det blev två iaf. Sen var jag hos hästen en snabb runda. Efter lite slapp här hemma åkte vi in till stan där vi först kollade på färg och tapeter och sånt. Petra hittade en tapet som hette Roccoco, som vi fastnade för, så det blir troligen en fondvägg trots allt :P
Vi köpte färg och penslar med så jag kan måla möblerna med =) Efter de så käkade vi på McDonalds, Alfred va inte så värst imponerad, till Petras lättnad.. =) Sen så var vi och badade, blev mest barnbassängen, men simmade lite med, fan vad jobbigt det var, haha.
Nu ska jag gå och borsta tänderna och läsa lite innan jag ska sova!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0