Rapport

Nu har jag varit duktig och börjat skriva rapporten till projektarbetet. Kom en bit i alla fall, men har gott om tid på mig. Den ska vara i princip klar på tisdag så.
Annars har jag varit ute och ridit med Emmy idag i lite mer än en timme, men annars har jag inte gjort så mycket.
Ronnie kom nyss, han har varit på någon slags hälsokontroll där dom mäter kroppsfett och sånt. Jag tror jag får ta och dumpa min TOLV-åring... haha, men det var ju bra i alla fall, måste bara reta honom lite för det :)
Nu ska vi se om det finns något kul på tv.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ewe

Fin blogg!

Ha en trevlig kväll :)

2010-03-24 @ 22:13:43
URL: http://lifebyewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0